Біляцька О.П., Краснопьорова О.В. Реалізація змістовної лінії «Досліджуємо медіа» в процесі навчання грамоти першокласників. В кн..: Теорія і методика навчання: проблеми та пошуки. Збірник наукових праць. Вип..15.-Х.: ХНПУ, 2018.-с.44-53 | |
Власенко Л.В., Голубова І.О. Реалізація між предметних зв’язків як один ізшляхів підвищення навчального процесу. В кн..: Теорія і методика навчання:проблеми та пошуки. Збірник наукових праць. Вип.12.-Х.: ХНПУ, 2016.-с.56-64 | |
Власенко Л.В. Основи здоров’я. 5 клас. Х.: «Основа», 2010.-112 с.іл. -(серія «Мій конспект»). | |
Власенко Л.В. Усі уроки курсу «Основи здоров’я». 5 клас. Х.:»Основа»,2013.-288 с.іл.,табл.., - (серія «Усі уроки»). | |
Власенко Л.В., Колодязна С.В., Легостаєва В.І. Усі уроки курсу «Основиздоров’я». 6 клас. Х.:»Основа», 2014.-272 с.іл.,табл.., - (серія «Усі уроки»). | |
Власенко Л.В., Ліннік Д.О.. Значення фізкультурно-оздоровчих вправ щодореалізації завдань Концепції Нової української школи. | |
Гнутова О.О., Колодязна С.В. Формування соціально здорової особистості вумовах розвитку школи культури здоров’я: в кн.: Педагогіка здоров’я: збірникнаук.праць УІІ Всеукр.наук.-практ.конференції 7-8 квітня 2017р.- Чернігів,2017.-Т.1-с.166-169 | |
Голубова І.О., Крикунова Є.В. Театралізація творів у навчально-виховнійроботі з молодшими школярами. В кн.: Теорія і методика навчання: проблеми тапошуки. Збірник наукових праць. Вип.13.-Х.: ХНПУ, 2017.-с.12-18 | |
Колодязна С.В. Профілактика дефіциту сполук феруму (заліза) в учнів ЗНЗ.Методичний посібник. Вид.2-е, доповн. /Авт.-укл.Шахненко В.І., Бутенко О.Г.,Волошинська С.Я., Сидір М.П., Колодязна С.В.-Харків, 2016.-9с. | |
Колодязна С.В. Профілактика дефіциту вітаміну А в учнів ЗНЗ. Методичнийпосібник. Вид.2-е, доповн. /Авт.-укл.Шахненко В.І., Бутенко О.Г., ЧапськийВ.Ч., Цуканова Є.О., Колодязна С.В.-Харків, 2016.-9с. | |
Костенко М.О. Формування національної самосвідомості читачів (заходиукраїнознавчої тематики)//Шкільний бібліотекар.-№1.-2017.-с.10-15 НауменкоА.А., Орлянська Т.І. Інтеграція різних видів мистецтв у процесі розвиткумовлення молодших школярів в кн.:Теорія і методика навчання: проблеми тапошуки. Збірник наукових праць. Вип..12.-Х.: ХНПУ, 2016.-с.77-87 | |
Нетужилова І.В., Строганова н.В. Планування та організація роботи групипродовженого дня.-Х.:»Основа», 2014-462с.- (Серія»Вихователю ГПД») | |
Нетужилова І.В.. як зберегти тепло та економити електроенергію. Навчальнийпроект з природознавства. 3-й клас/Початкове навчання та виховання.- №30.-2016.-с.15-29 | |
Нетужилова І.В..Твори добро: бінарний урок у 4 класі//Початкове навчання тавиховання.-№22-24.-2017.-с.43-50 | |
Нетужилова І.В., Строганова Н.В.. Природознавство, 3 клас. І семестр (запідр.І.В.Грушинської). – Х.: Вид.група «Основа», 2017.- 214с.-(Серія «Початковашкола. Мій конспект») | |
Нетужилова І.В., Строганова Н.В.. Природознавство, 3 клас. ІІ семестр (запідр.І.В.Грушинської). – Х.: Вид.група «Основа», 2018.- 263с.-(Серія «Початковашкола. Мій конспект») | |
Решетняк М.М.Затишна оселя (навчальний проект із математики у 5-6класах//Математика в рідній школі.-2016.-№5.-с.14-19. | |
Решетняк М.М. Использование проектной технологии вработе учителя математики//Джерело педагогічної майстерності. Фізика таматематика:Наук.-мет.журнал. –Вип.№3(55).-Х.:ХАНО, 2012.-264с. | |
Решетняк М.М.. дистанційний курс «Елементи комбінаторики, теоріїймовірностей і математичної статистики»//Наук.-мет.ж. «Математика в ріднійшколі», №5, 2018 | |
Шахненко В.І., Колодязна С.В.. Ефективність підготовки шестикласників доведення здорового способу життя/Основи здоров’я.-2017.-№11.-с.37-39 | |
Борисенко О.А., Германовська Т.Ю. Особливості роботи з учнями з особливими потребами на уроках історії /Історія та правознавство.-2019.-№4-5.-с.5-7 | |