/Files/images/098d.gifРобота з
профілактики правопорушень

Шановні учні ліцею та їх батьки!

Для вирішення питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини ви можете звертатися до наступних працівників ліцею:

- директор Харківського ліцею № 141 – Власенко Л.В.

- заступник директора з виховної роботи – Сайц Т.В.

- практичний психолог – Внукова С.А.

-заступник директора з НВР- Донець Н.А.

Контактний телефон: 725-16-82

"Шкільний офіцер поліції" 2023-2024 н.р.

"Шкільний офіцер поліції" 2022-2023 н.р.

"Шкільний офіцер поліції" 2021-2022 н.р."

Місячник правової освіти 2023 рік

ПЛАН роботи Ради профілактики правопорушень комунального закладу «Харківський ліцей № 141 Харківської міської ради» на 2023/2024 навчальний рік

Положення про громадського вихователя учня, що перебуває на внутрішньо шкільному обліку в закладі освіти

Положення про постановку учня навчального закладу на внутрішньошкільний облік

Основні засади профілактики правопорушень серед неповнолітніх

Профілактика правопорушень серед молоді – це сукупність державних і громадських заходів, спрямованих на нейтралізацію причин та умов правопорушень і злочинності. Складовими цієї важливої справи є формування у підлітків правильних потреб та інтересів, підвищення їх правосвідомості. Досвід показує, що увага до цього питання невипадкова, адже статистика свідчить, що кількість злочинів та протиправних дій, які були вчиненні неповнолітніми постійно зростає. Це велике державне питання. В його правильній постановці і розв’язанні заінтересовані всі: державні структури, громадські організації, школа і сім'я. Воно зачіпає долю мільйонів людей, більше того – майбутнє нашої країни. Ідеї демократизації і гуманізації навчально-виховного процесу в освітніх закладах слід реалізовувати в тісній взаємодії з релігійними закладами, медичними, юридичними та соціального захисту населення. Тільки в співпраці та плідній взаємопов’язуючій роботі, включаючи і співпрацю шкільного психолога та соціального педагога, можна прийти до бажаних змін, забезпечити відповідну корекційну роботу з окремими учнями, які мають асоціальну спрямованість поведінки.

Кiлькiсть переглядiв: 1682