Моніторинг освітнього середовища
Найхарактернішою рисою сучасності є глобальна інформатизація суспільства, яка проявляє себе через цілий ряд різнопланових факторів. Найбільш суттєвими серед них є такі, як стрімке зростання обсягу інформації, що продукується суспільством; збільшення залежності кожного члена суспільства від наявності доступу до цієї інформації та можливості її використання; підвищення долі інтелектуальної і, зокрема, інформаційної компоненти у всіх без винятку професіях. Сьогодні людина має бути готовою до застосування у своїй діяльності новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які пропонують широкий спектр технічних та програмних засобів для забезпечення швидкого пошуку, опрацювання, збереження й передавання інформації, взаємообміну та взаємодії з інформаційними ресурсами людства
Якість освіти, моніторинг якості освіти стають прогресивними факторами самоорганізованої загальноосвітньої системи, у якій основою всіх перетворень мають стати знання потенційних можливостей дітей, прогнозування потреб особистості, тому одним із пріоритетних напрямків роботи Харківського ліцею №141 є проведення моніторингу якості освіти та створення системи управління школою на його основі.
Тому в ліцеї розроблена Модель навчального закладу «Школа - центр моніторингових досліджень» з такою метою:
- сприяти внутрішньому самовизначенню двох груп суб`єктів шкільного моніторингу: учнів та педагогів;
- конкретизувати завдання для ліцею, які містить регіональна програма якості освіти;
- створити умови для підготовки учнів до впровадження моніторингу
На сьогоднішній день моніторингові дослідження в ліцеї охоплюють такі сфери:
- кадрова забезпеченість навчального закладу;
- реалізація проєкту «Школа сприяння здоров’ю»;
- робота бібліотеки;
- організація харчування тощо.
Постійними щорічними етапами роботи на весь період моніторингу є:
• збирання інформації;
• перетворення інформації в розроблену форму;
• прийняття управлінського рішення (виробляються пропозиції та рекомендації, які створюють основу для подальшого вдосконалення роботи, педагогічного колективу або окремих суб’єктів моніторингових досліджень);
• контроль за виконанням рішення.
.
Кадровий склад педагогічних працівників Харківського ліцею №141 за кваліфікаційними категоріями становить:
У Харківському ліцеї №141 навчальний процес забезпечують 59 педагогів. Всі вони мають вищу освіту.
За підсумками атестації мають кваліфікаційну категорію:
- спеціаліст вищої категорії – 33,
- спеціаліст І категорії – 13,
- спеціаліст ІІ категорії –8,
- спеціаліст - 5
Мають педагогічне звання «учитель-методист» - 14 учителів, «старший учитель» - 14 учителів, нагрудний знак «Відмінник освіти» - 4 учителі, нагрудний знак «Василь Сухомлинський» - 2 учитель.
| |
| Динаміка вступу випускників 11- х класів до ВНЗ |
Кількісно-якісний склад учителів, 2022 рік | |
---|---|
Моніторинг рівня володіння ПК вчителями закладу | Кількість учнів, які навчаються за індивідуальною формою у ліцеї (2018/2019, 209/2020, 2020/2021 н. р.р.) |