Моніторинг освітнього середовища

/Files/images/2014/mark.jpg

Найхарактернішою рисою сучасності є глобальна інформатизація суспільства, яка проявляє себе через цілий ряд різнопланових факторів. Найбільш суттєвими серед них є такі, як стрімке зростання обсягу інформації, що продукується суспільством; збільшення залежності кожного члена суспільства від наявності доступу до цієї інформації та можливості її використання; підвищення долі інтелектуальної і, зокрема, інформаційної компоненти у всіх без винятку професіях. Сьогодні людина має бути готовою до застосування у своїй діяльності новітніх інформаційних і телекомунікаційних технологій, які пропонують широкий спектр технічних та програмних засобів для забезпечення швидкого пошуку, опрацювання, збереження й передавання інформації, взаємообміну та взаємодії з інформаційними ресурсами людства
Якість освіти, моніторинг якості освіти стають прогресивними факторами самоорганізованої загальноосвітньої системи, у якій основою всіх перетворень мають стати знання потенційних можливостей дітей, прогнозування потреб особистості, тому одним із пріоритетних напрямків роботи Харківського ліцею №141 є проведення моніторингу якості освіти та створення системи управління школою на його основі.
Тому в ліцеї розроблена Модель навчального закладу «Школа - центр моніторингових досліджень» з такою метою:
- сприяти внутрішньому самовизначенню двох груп суб`єктів шкільного моніторингу: учнів та педагогів;
- конкретизувати завдання для ліцею, які містить регіональна програма якості освіти;
- створити умови для підготовки учнів до впровадження моніторингу

На сьогоднішній день моніторингові дослідження в ліцеї охоплюють такі сфери:

- кадрова забезпеченість навчального закладу;
- реалізація проєкту «Школа сприяння здоров’ю»;
- робота бібліотеки;
- організація харчування тощо.

Постійними щорічними етапами роботи на весь період моніторингу є:

• збирання інформації;
• перетворення інформації в розроблену форму;
• прийняття управлінського рішення (виробляються пропозиції та рекомендації, які створюють основу для подальшого вдосконалення роботи, педагогічного колективу або окремих суб’єктів моніторингових досліджень);
• контроль за виконанням рішення.

.

Кадровий склад педагогічних працівників Харківського ліцею №141 за кваліфікаційними категоріями становить:
У Харківському ліцеї №141 навчальний процес забезпечують 59 педагогів. Всі вони мають вищу освіту.
За підсумками атестації мають кваліфікаційну категорію:
- спеціаліст вищої категорії – 33,
- спеціаліст І категорії – 13,
- спеціаліст ІІ категорії –8,
- спеціаліст - 5

Мають педагогічне звання «учитель-методист» - 14 учителів, «старший учитель» - 14 учителів, нагрудний знак «Відмінник освіти» - 4 учителі, нагрудний знак «Василь Сухомлинський» - 2 учитель.


/Files/images/2022_2023_nr/результ.олімп 2022.png

/Files/images/2022_2023_nr/результ.команд 2022.png
/Files/images/2022_2023_nr/результ.МАН 2022.png
/Files/images/2022_2023_nr/вступ до ВНЗ.png


/Files/images/2022_2023_nr/нагородж.і відзн 2022.png

Динаміка вступу випускників 11- х класів до ВНЗ
/Files/images/2022_2023_nr/динаміка вступу 2022.png


Кількісно-якісний склад учителів, 2022 рік
/Files/images/2021_2022_nr/учителя 2021.jpg


/Files/images/2020/19-20 квал.катег.jpg


Моніторинг рівня володіння ПК вчителями закладу
/Files/images/2022_2023_nr/володіння ПК 2022.png
Кількість учнів, які навчаються за індивідуальною формою у ліцеї (2018/2019, 209/2020, 2020/2021 н. р.р.)

/Files/images/2021_2022_nr/инд.навчання.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 3426