/Files/images/2014/141h59.JPG
Програма розвитку освіти м. Харкова передбачає розвиток інтелектуальної еліти держави, всебічний розвиток обдарованої молоді. Уся робота ліцею підпорядкована головній меті – допомогти обдарованій дитині найбільш ефективно використати свої знання для впровадження їх у життя та застосування у практичній діяльності.

Модель роботи з обдарованими учнями

Структура роботи з обдарованими учнями

У ліцеї продовжується впровадження ліцейської програми «Наступність в організації науково-дослідницької діяльності учнів ліцею» : функціонують клуби за інтересами: «Юний хімік», «Юнати», «Турист-краєзнавець», «Юний фізик», «Юний математик» та ін.

Програма «Наступність в організації науково-дослідницької діяльності учнів ліцею»

/Files/images/123/призери.jpg

Результати участі учнів Харківського ліцею №141 у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у І семестрі 2022/2023 навчального року

Результати участі учнів Харківського ліцею №141 у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2021/2022 навчальному році

Результати участі учнів Харківського ліцею №141 у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2020/2021 навчальному році

Результати участі учнів Харківського ліцею №141 у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році

Кiлькiсть переглядiв: 4631