ДЕНЬ У ШКОЛІ

На підставі наказу № 116-С по Харківському національному педагогічному університету імені Г.С.Сковороди від 17 вересня 2018 року «Про експеримент «Школа професійного зростання» студенти 3-го курсу факультету початкового навчання упродовж 1-го семестру по середах відвідували Харківський ліцей № 141 Харківської міської ради Харківської області з метою участі в експериментальному проекті «День у школі».

Даний проект є наскрізним для студентів 1-4 курсів і охоплює психолого-педагогічний та методичний напрямки.

Метою експериментальної практики «День у школі» на 3 курсі є ознайомлення студентів з особливостями реалізації завдань концепції «Нова українська школа» в процесі навчання першокласників за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти (Цикл І, 2018р.); розвиток у майбутніх учителів уміння здійснювати аналіз навчально-виховного процесу в 1 класі на базі сформованих компетенцій та знань основ методики навчання; забезпечення практичного пізнання студентами закономірностей професійної діяльності та оволодіння способами її організації в 1 класі, вміння розв’язувати конкретні методичні завдання згідно з умовами навчання першокласників; виховання у студентів потреби систематично поновлювати свої знання і творчо застосовувати їх у майбутній практичній діяльності.

Завдання експериментальної практики «День у школі»:

● ознайомлення з особливостями реалізації завдань освітнього процесу згідно з Концепцією Нової української школи, Типовою освітньою програмою для 1 класу;

●вивчення сучасного стану навчально-виховної роботи в 1 класах закладів загальної середньої освіти;

●вивчення педагогічного досвіду вчителів 1-х класів, надання їм посильної допомоги в роботі з першокласниками;

●засвоєння методики проведення з першокласниками роботи в парах і малих групах;

●формування у студентів навичок організації виховної роботи з дітьми під час проведення ранкових зустрічей, ігор, психогімнастики, рухливих перерв;

●проведення в 1 класі фрагментів уроків із застосуванням ігрових та інтерактивних прийомів навчання;

●виховання стійкого інтересу до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті, виробленні творчого підходу до педагогічної діяльності.

2017/2018 навчальний рік
2018/2019 навчальний рік
2019/2020 навчальний рік
Кiлькiсть переглядiв: 408