Повернутися до звичайного режиму

Аналіз стану комп’ютеризації та інформатизації

Програма комп’ютеризації та інформатизації Харківського ліцею №141 направлена на виконання урядових рішень, широке та доцільне застосування інформаційних технологій в усіх сферах функціонування закладу освіти.

Заклад забезпечено двома кабінетами інформатики (з сучасними комп’ютерами, підключеними до мережі Internet); 32 сучасними комп'ютерами та 11 ноутбуками, 13 мультимедійними проекторами, що дає змогу поширювати практику проведення уроків з їх використанням, частково імітуючи інтерактивні дошки, а також системою відео спостереження (5 камер)

/Files/images/123/відкриття комп.кабінету.JPG З жовтні 2012 року в рамках гуманітарної допомоги із КНР ліцей отримав 10 ПК з операційною системою Kylin Linex. Відбулося оновлення санітарного паспорту кабінету ІКТ. Всі комп’ютери в кабінеті інформатики об’єднані в локальну мережу.


До всесвітньої мережі Internet підключено робоче місце секретаря, заступників директора з НВР, комп’ютерні класи, бібліотека комп’ютер практичного психолога та соціального педагога, та деякі навчальні кабінети.


Комп’ютер секретаря та заступників директора з НВР, що використовуються в управлінській діяльності ліцею, об’єднано в локальну мережу.

В адміністративній роботі використовувалось сучасне ліцензійне спеціалізоване програмне забезпечення. Постійно проводилось оновлення інформації на сайті ліцею, де висвітлювалась інформація щодо функціонування закладу, новини, участь учнів у різних конкурсах, турнірах, повідомлення батькам тощо.

Забезпечується своєчасне підвищення кваліфікації педагогічних працівників щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі та управлінській діяльності, продовжуєтьсяна базі КВНЗ «ХАНО» технічного всеобучу навчання вчителів закладу та управлінського персоналу навичкам роботи з ПК. Вчитель інформатики Тарасенко О.М. і вчителі початкових класів Копаниця О.А. та Коровкіна А.О. пройшли навчання за напрямом «Особливості методики викладання інформатики в початковій школі». Вчитель інформатики Яловега Л.В. планово пройшла навчання на факультеті підвищення кваліфікації КВНЗ «ХАНО» за напрямом «Інформатика та математика». Три вчителі ліцею брали участь в апробації та пароходженні навчання з використанням програмного продукту «Навчально-методичного забезпечення дисциплін шкільної програми» для здійснення дистанційного навчання учнів, побудованого у системі управління навчанням «Modle».

Протягом 2018/2019 навчального року вчителі та учні ліцею продовжували активно брати участь у різноманітних конкурсах та турнірах з використанням ІКТ. Зокрема, учитель біології Колодязна Світлана Вячеславівна посіла І місце у районному етапі міського конкурсу на кращий дистанційний курс у номінації «Біологія» (2019 рік). Учитель географії Камишова Олена Василівна стала переможцем міського конкурсу на кращий дистанційний курс у номінації «Географія» (2018 рік).

Учитель інформатики Яловега Л.В. була учасником предметного авторського семінару «Ітернет-підтримка до сучасного підручника», «Особливості викладання інформатики в 6 класі за чинною програмою», «Підручники з інформатики профільного рівня: підготовка до професійного самовизначення» та отримала сертифікат.

Команда ліцею брала участь у районному етапі Х міського турніру з основ інформатики для учнів 5-7 класів загальноосвітніх навчальних закладів (ІІІ місце); у міській оілімпіаді з інформатики ( ІІІ місце).

З метою підвищення рівня професійної підготовки, вчителями методичного об‘єднання були відвідані районні тематичні семінари з інформатики, що спряло підвищенню професійного рівня вчителів за рахунок ознайомлення з теоретичними основами, нормативною базою, методичними рекомендаціями щодо впровадження STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти та практичними підходами до організації практико-орієнтованого навчання на уроках інформатики.

Двічі на рік (у жовтні та лютому) з учителями ліцею проводиться в рамках постійно діючого семінару з основ педагогіки, дидактики та психології захист інноваційного проекту: «Інформаційно-комунікаційні та комп’ютерні технології в професійній діяльності вчителя», підсумком роботи якого є мультимедійні презентації вчителів.

Рівень володіння 2011 2012 201320142015 2016201720182019
Високий 15% 18% 20% 21%21%25%25%25%30%
Достатній 31% 41% 42% 43%44%44%47%49%52%
Середній 30% 34% 33% 33%33%31%28%26%18%
Низький 24% 7% 5% 3%2%1%0%0%0%

У 2014-2015н.р. було продовжено роботу щодо здійснення моніторингу кількості проведених уроків педагогами ліцею з використанням електронного супроводу, створеного вчителями та відсоток вчителів ліцею, що пройшли підготовку за програмою «Intel® Навчання для майбутнього».

/Files/images/123/интел.jpg

Планується подальше продовження навчання вчителів ліцею за програмою «Intel® Навчання для майбутнього».

Результатом встановлення в ліцеї ще одного комп’ютерного класу є не тільки традиційне викладання інформатики в початковій школі, але й застосування інформаційних технологій під час викладання інших предметів, проведення бінарних уроків тощо. А також максимально ефективне використання двох комп’ютерних класів, а саме: проведення факультативних занять, гуртків, олімпіад, консультацій для вчителів-предметників з метою підвищення їх фахової майстерності.

Кiлькiсть переглядiв: 7377